تسلیحات قدیمی و قراضه را به آل سعود می‌فروشیم
آل سعود دیگر آل سقوط است
انما المومنون إخوة
درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید. ********************* امام خمینی(ره) : بگذریم،اگر ما از صدام بگذریم ، اگر از همه ی کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم. ( 1 شهریور 66 بمناسبت کشتار حاجیان حج خونین ) ********************* آیا میدانید دلیل اینکه شما الان با آرامش و امنیت کامل ، مطالب این وبلاگ رو میخونید از جان گذشتگی هزاران شهید است ؟ این ابر مردان تاریخ را فراموش نکنیم . . . ********************* یکی آرام می آید/ نگاهش خیس عرفان است/ قدمهایش پر از معناست/ دلش از جنس باران است/ کسی فانوس بر دستش/ بسان نور می آید/ امید قلب ما روزی/ ز راه دور می آید
منوی اصلی
پیوندهای روزانه
نویسندگان
تدبر در قرآن
آیه قرآن


همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

خبرنامه وب سایت:





وصیت شهدا

ساخت فلش مديا پلير
ابر برچسب ها
عربستان (15) ,  بحرین (15) ,  آل سعود (7) ,  انقلاب (7) ,  آل سقوط (6) ,  آل خلیفه (6) ,  افطار (5) ,  کشتار (5) ,  شیعیان (4) ,  شهید (4) ,  جنبش (4) ,  طلا (4) ,  مرتضی (4) ,  آوینی (4) ,  شهدا (4) , 
نویسنده : anti saud
ارسال شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:اسرائیل,عربستان,آل سعود,تسلیحات, ساعت 12:17


رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به همکاری‌های تسلیحاتی عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد: عربستان با ارتش اسرائیل در مورد خرید اسلحه‌های قدیمی به قیمت ۵۰ میلیون دلار با هدف ارسال آنها به گروه‌های مسلح مخالف نظام سوریه به توافق رسیده است.

رادیو اسرائیل به نقل از منابع آگاه افزود: این اسلحه‌ها شامل انواع خمپاره‌های ضد زره، ماشین‌های سبک، تجهیزات دید در شب و ادوات توپخانه‌ای است.

منابع خبری فرانسوی نیز به نقل از گروه‌های مسلح سوریه اظهار کردند: ارسال این ذخایر و اسلحه‌ها به منظور گسترش سیطره گروه‌های مسلح علیه شهر حلب و مناطق پیرامون آن در شمال سوریه است.

از سوی دیگر نشریه آلمانی دی‌سایت در گزارشی تأکید کرد: جریان‌های سلفی و وهابی در کنار عربستان سعودی عامل اصلی دامن زدن به جنگ شیعه و سنی و درگیری‌های فرقه‌ای در مناطق خاورمیانه هستند.

براساس این گزارش سران گروه‌های سلفی و وهابی، مهم‌ترین باورمندان به تحرکات ضد شیعی در عراق و لبنان و بحرین و دیگر کشورهای منطقه هستند.

یک دلیل دیگر افزایش دشمنی‌های مذهبی، سیاست عربستان سعودی است که امروز قدرت برتر در اردوگاه سنی به شمار می‌رود.

از زمان انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹، شیعه‌ستیزی عربستان سعودی و وهابیت به یک موضوع منطقه‌ای تبدیل شده است.

منبع:شیعه نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها : <-TagName->